Około 14 sierpnia br. zostanie wprowadzona aktualizacja aplikacji do zarządzania bursą oraz komunikacji z rodzicami/prawnymi opiekunami naszych wychowanków.
W związku z tym wszyscy dotychczasowi wychowankowie bursy salezjańskiej, którzy już korzystali z aplikacji, otrzymają nowe hasła dostępu. Mail z nowym hasłem "no-reply bursa" może zostać umieszczony w folderze spam. Prosimy o sprawdzenie skrzynki mailowej.
Rodzice wychowanków oraz nowi wychowankowie bursy będą systematycznie otrzymywać analogiczny mail z hasłem.
Aktualizacja aplikacji wprowadza szereg udogodnień w organizacji pracy i komunikacji. Rodzice otrzymaj indywidualny dostęp do konta syna, dzięki czemu będą mogli m.in.:
- odwoływać obiady w na kolejny dzień (do 15:00 dnia poprzedniego)
- zgłaszać nieobecność syna w bursie (do 15:00 dnia poprzedniego)
- mieć dostęp do wszystkich notatek sporządzanych przez wychowawców, które dotyczą ich syna
- sprawdzić, czy syn wyszedł do szkoły oraz o której godzinie wrócił do bursy
- kontrolować obecność syna w bursie podczas obowiązkowej nauki własnej (studium ścisłe)
- kontrolować stan płatności za pobyt i wyżywienie syna
BURSA-TS.SZCZECIN.PL
BURSA-TS.SZCZECIN.PL
sekretariat@bursa-ts.szczecin.pl
Bursa Towarzystwa Salezjańskiego ul. Ku Słońcu 124 71-080 Szczecin |
Sekretariat: tel. 882 341 967
Księgowość: tel. 882 341 967
Fax: 91 485 48 84
Dyrekcja: tel. 511 456 144
Wychowawcy: tel. 882 341 969